« Powrót do artykułu

Odzieżowe outlety ruszają na podbój mniejszych miast

Niskie ceny, do tego olbrzymi wybór marek, także tych z wyższej półki, przyciągają klientów

Zakupy

żródło: ShutterStock

Dobre wyniki notują też pozostali gracze działający na tym rynku. Echo Investment, które w 2012 r. w Szczecinie wybudowało swój pierwszy i jak na razie jedyny outlet, deklaruje, że w jego przypadku przychody i liczba klientów rosną w tempie ok. 30 proc. rocznie.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Kajka(2015-08-06 10:26) Zgłoś naruszenie 00

    Pomysł otwierania outletów w kolejnych miejscach to bardzo dobry pomysł. Ja swój fashion house mam pod ręką i najczęściej robię tam zakupy. Można znaleźć fajne markowe ubrania i inne gadżety za niewielkie pieniądze.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!