Co robić kiedy biuro podróży nie wywiązuje się z umowy?

Hotel miał mieć 5 gwiazdek a trafiliście do obskurnego motelu? A może dotarliście na miejsce, ale biuro nie pomyślało o umożliwieniu wam powrotu do domu? Takie problemy co roku czekają wielu wczasowiczów. Jak radzić sobie w sytuacji, w której wakacyjny pośrednik po przyjęciu pieniędzy przestał troszczyć się o dobro klienta?

żaglówka

żródło: ShutterStock

Zanim podpiszecie umowę

Zanim na umowie z biurem podróży postawimy podpis dobrym pomysłem jest zebranie jak największej liczby opinii o działalności pośrednika i jego agenta. Przy najmniejszych wątpliwościach co do jego wiarygodności warto wszystko wyjaśnić. To ty płacisz pieniądze i wyruszasz, często w nieznane. Przydatnym narzędziem jest w takiej sytuacji rejestr Departamentu Turystyki Ministerstwa Gospodarki i Centralna Ewidencja Organizatorów i Pośredników Turystycznych.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • fifi(2015-06-24 09:55) Zgłoś naruszenie 00

    Dokładnie jak biuro podróży jest mało znane to ja omijałbym je szerokim łukiem. Często jest tak że właśnie takie małe biura kuszą atrakcyjniejszymi cenowo ofertami niż te większe. Czasem lepiej zapłacić więcej ale ma się wtedy pewność że wszystko będzie ok. Ja od paru lat wczasuje z Itaką i jeszcze mnie nie spotkała żadna niemiła niespodzianka.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!