Instytucje konsumenckie w Polsce: Do kogo się zwrócić, kiedy potrzebujesz pomocy

Masz problem i nie wiesz kto może ci pomóc? Przedstawiamy krótki poradnik na temat polskich instytucji konsumenckich. Z niego się dowiesz, która instytucja pomoże w danej sprawie.

lupa, finanse, kredyty, waluty

żródło: ShutterStock

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

SKP to niezależna pozarządkowa organizacja, która wraz z federacją konsumentów prowadzi infolinię konsumencką i świadczy pomoc konsumentom. Na infolinię dodzwonimy się pod numerem 800 889 866 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.

Źródło: UKE

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • ...(2015-05-22 11:56) Zgłoś naruszenie 00

    To wszystko to bzdury nie znajdujące potwierdzenia w rzeczywistości. Przerabiałem to praktycznie. Wystąpienie na drogę sądową przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów to największa bzdura. Owszem, do sądu to mi jedynie poradził się zwrócić, pobawiwszy się przedtem sprawą. Praw konsumentów w tym kraju nikt nie broni a całe to towarzystwo UOKiK - ów i rzeczników w jedną rakietę i na Marsa, bo Księżyc jest za blisko.

    Odpowiedz
  • StAAbrA(2015-05-22 21:30) Zgłoś naruszenie 00

    Do jakiej instytucji się nie zwrócisz - to mafia .
    Mam to obcykane .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!