« Powrót do artykułu

Telewizory wymyślają się na nowo

Rynek klientów indywidualnych został już nasycony. Dzieje się tak zarówno w Polsce, jak i w Europie Zachodniej, gdzie trafia ok. 90 proc. krajowej produkcji. Branża z nadzieją spogląda na klientów biznesowych

telewizor, pilot, Smart TV, telewizja

żródło: ShutterStock

W ubiegłym roku w fabrykach zlokalizowanych w Polsce powstało 19,6 mln sztuk telewizorów.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • anton(2015-05-24 19:43) Zgłoś naruszenie 00

    To, że rynek indywidualny jest nasycony to jedno. Drugie to, że producenci stale wymyślają coś nowego - i to nie tylko bajery, które natychmiast po zakupie zaczynają się nudzić. W nowych Philipsach np. instalują Androida - pojawiają się zupełnie nowe możliwości wykorzystania telewizora (smarcik, gry, itp)

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!