« Powrót do artykułu

Showroom, czyli koniec mody na jedną modłę

Dwóch inwestorów, czterysta marek, milion euro na reklamę i uznanie na arenie europejskiej. Showroom to nie tylko internetowy sklep z odzieżą. To początek rewolucji w tej branży

Juda Michał i Jasiek Stasz, fot Wojtek Górski

żródło: DGP

Dzięki Michałowi Judzie i Jaśkowi Staszowi niszowe firmy docierają do masowego klienta

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Oszczedny(2015-01-20 08:51) Zgłoś naruszenie 00

    To naprawde bardzo fajny pomysl, a od kiedy jeszcze mozna u nich kupowac przez madamsale to szkoda wogule robic zakupy w sieciowkach. Bardzo fajne projekty od polskich projektantow, mozna dodawac do obserwowanych w madamsale i dostawac alert jak twoj produkt sie przeceni.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!