« Powrót do artykułu

Nie działa internet? Operator może obciążyć cię kosztami pomocy technicznej

Kilka dni temu Orange, największa firma świadcząca usługi internetu stacjonarnego w Polsce ogłosiła, że nie zamierza dalej płacić za problemy techniczne i nieporadność swoich klientów. Ale wcale nie jest jedyna na rynku.

Cennik serwisowy UPC

żródło: Inne

Cennik serwisowy UPC

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (12)

  • 777(2013-07-26 10:03) Zgłoś naruszenie 00

    Nie ma prawdziwej konkurencji, to sobie pozwalają na ekscesy w rodzaju narzucania tego rodzaju rozwiązań.

    Odpowiedz
  • A(2013-07-26 11:11) Zgłoś naruszenie 00

    dobrze, tępić analfabetów komputerowych,

    Odpowiedz
  • i tyle(2013-07-26 11:36) Zgłoś naruszenie 00

    a ja was obciążę kosztami mojego zrujnowanego życia

    Odpowiedz
  • lukas(2013-07-26 13:08) Zgłoś naruszenie 00

    "„Wypnie się np. kabel albo uszkodzony jest komputer, a koszty wizyt techników pokrywamy z własnej kieszeni. To nie są małe pieniądze”- zaznacza Jabczyński."


    Już uwierzę, że się sam wypnie kabel... Bajki, bajki, bajki
    Nie pokrywają tego z własnej kieszeni, ale chyba z abonamentu? TO NA CO IDZIE TEN ABONAMENT za internet? Wydawałoby się że obsługa techniczna jest w to wliczona? To są jakieś żarty...

    Oczywiście po części mają rację - klienci są ciemni ws. sprzętu, że nie wiem co - kupują coś, co i tak nie wiedzą jak mniej więcej działa

    Odpowiedz
  • free(2013-07-27 13:51) Zgłoś naruszenie 00

    Niech ta TP w końcu umrze,a nie przedłuża swą agonię

    Odpowiedz
  • IT(2013-07-26 15:24) Zgłoś naruszenie 00

    już widzę te nagłówki artykułów - "technik orange mnie oszukał" :)
    złote żniwa się rozpoczną

    Odpowiedz
  • it(2013-07-26 16:02) Zgłoś naruszenie 00

    świetny pomsył. nie ma nic za darmo!
    jak się nie znasz na komputerze i masz problem to płać i płacz albo spadaj na drzewo.

    Odpowiedz
  • balbi(2013-07-27 17:59) Zgłoś naruszenie 00

    Cytat z artykułu:
    „Procedura usuwania uszkodzeń leżących po stronie Orange Polska również nie zmieniła się i dalej jest całkowicie bezpłatna” – pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.”

    Nieprawda, klient płaci i to sporo. Numer telefonu infolinii 801 505 505, na którą należy zgłaszać uszkodzenia, jest płatny 0,36 zł za każdą minutę. Najpierw trzeba wysłuchać masę nieistotnych informacji, później poczekać w kolejce na połączenie. Rozmowa z konsultantem trwa i trwa, jest wielokrotnie przerywana przez konsultanta bo coś tam sprawdza, każe restartować router, sprawdzać filtr itp. Po półgodzinnej rozmowie stwierdza, że po ich stronie jest wszystko w porządku i przysyła technika do domu, a ten mówi wprost, mają Państwo za duże mieszkanie i ten Livebox tutaj może bezprzewodowo nie dawać rady, proponuję kupić router z wymiennymi antenami i założyć mocniejsze anteny.
    W sytuacji, gdy Internet od kilku dni działa stale z prędkością np. 2 Mb/s zamiast zgodnie z umową do 10, normalką jest też postępowanie polegające na wyjaśnianiu, że 2 to jest do 10 i wszystko jest w porządku. W znanym mi przypadku po kilku reklamacjach w tej kwestii okazało się, że jakiś specjalista na centrali ustawił prędkość do 2 Mb/s. No, ale co zarobili na infolinii, to ich. I pewnie o to w tym wszystkim chodzi.
    Jak Orange sprzedaje przez konsultantów Liveboxy to zachwalają jego osiągi, a później okazuje się, że działa on dobrze ale w garsonierze.

    Odpowiedz
  • macgiwer(2013-07-26 16:41) Zgłoś naruszenie 00

    Ot, znalazło się na tym forum kilku "wybitnych "speców od komputerów wysyłających na drzewo.Ciekaw jestem czy potrafisz wbić gwóźdź w ścianę,zmienić zwykłą uszczelkę w kranie,albo posmarować sobie kromkę chleba?
    Zapewne nie,bo pokolenie "śpecjalistów"od komputerów mając nawet 30 lat żeruje na rodzicach podstawiających im żarcie pod pysk>

    Odpowiedz
  • Bezkarni ....(2013-07-27 21:02) Zgłoś naruszenie 00

    Zostając abonentami UPC otrzymaliśmy dekoder, który nie spełniał warunków umowy, m. innymi nagrywa tylko jeden program a zgodnie z zawartą umowa powinien nagrywać dwa jednocześnie, po niespełna czterech miesiącach użytkowania "padł", polega to m.in. na tym, że można nagrywać wyłącznie na bieżąco nie działa ustawienie z wyprzedzeniem, ma jeszcze parę innych mankamentów, które stanowią, że sprzęt jest wadliwy , nie możemy się doprosić wymiany dekodera bowiem podobno tylko wgranie nowego oprogramowania pomoże ale nie wiadomym jest kiedy UPC będzie dysponentem tego oprogramowania, poinformowano nas również, że bonifikata w opłatach nie przysługuje, bowiem jest tylko wówczas przyznawana gdy usługa nie działa całkowicie a nie tylko częściowo; taka sytuacja twa już od ponad 4 miesięcy i nie wiadomo kiedy otrzymamy usługę za która płacimy, czyli pełnowartościowy sprzęt, bowiem operator nie jest w stanie określić terminu usunięcia usterki ... czy są bezkarni ???

    Odpowiedz
  • Bezkarni ....(2013-07-27 21:05) Zgłoś naruszenie 00

    Zostając abonentami UPC otrzymaliśmy dekoder, który nie spełniał warunków umowy, m. innymi nagrywa tylko jeden program a zgodnie z zawartą umowa powinien nagrywać dwa jednocześnie, po niespełna czterech miesiącach użytkowania "padł", polega to m.in. na tym, że można nagrywać wyłącznie na bieżąco nie działa ustawienie z wyprzedzeniem, ma jeszcze parę innych mankamentów, które stanowią, że sprzęt jest wadliwy , nie możemy się doprosić wymiany dekodera bowiem podobno tylko wgranie nowego oprogramowania pomoże ale nie wiadomym jest kiedy UPC będzie dysponentem tego oprogramowania, poinformowano nas również, że bonifikata w opłatach nie przysługuje, bowiem jest tylko wówczas przyznawana gdy usługa nie działa całkowicie a nie tylko częściowo; taka sytuacja twa już od ponad 4 miesięcy i nie wiadomo kiedy otrzymamy usługę za która płacimy, czyli pełnowartościowy sprzęt, bowiem operator nie jest w stanie określić terminu usunięcia usterki ... czy są bezkarni ??? O połączeniach na infolinię pisać nie będę, bo wszyscy wiemy, że jest to maszynka do robienia pieniędzy na rzecz operatora i jakie koszty generuje na niekorzyść osób telefonujących;

    Odpowiedz
  • Precz z internetem z mojego domu(2013-07-27 00:43) Zgłoś naruszenie 00

    Tak? Taki operator cwany?
    To precz mi z tym internetem z mojego domu! Niech sobie sygnał puszcza w obłoki. Zobaczymy, jak długo pociągnie, he he he...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!