Najbardziej dochodowe produkty w USA

O sile marki często decyduje popularność jednego kluczowego produktu, który staje się jej symbolem. Ta prawidłowość zdecydowanie sprawdza się w przypadku takich firm, jak Apple, Coca-Cola, czy też Monster Beverage Corporation. Prezentujemy cztery produkty, które powoli stają się ikoną amerykańskiej gospodarki.

  • <b>Miejsce 4. Coca-Cola</b>
<br><br>
<br><b>Marża</b> 25%
<br><b>Przychody:</b> 14,3 mld USD
<br><b>Udział w rynku:</b> 41, 9%
<br><br>
Coca-Cola i Diet Coke, to dwa najpopularniejsze napoje gazowane na świecie w 2011 roku. Niedawno Diet Coke wyprzedziła Pepsi i stała się drugim najpopularniejszym napojem w Stanach Zjednoczonych. Ogólnie, produkty sygnowane logiem Coca-Cola stanowiły 48% sprzedaży firmy w 2012 roku.
  • <b>Miejsce 3. Monster</b>
<br><br>
<br><b>Marża</b> 26,7%
<br><b>Przychody:</b> 1,9 mld USD
<br><b>Udział w rynku:</b> 37,2%
<br><br>
Napoje marki Monster posiadają 37,2% udziału w rynku napojów energetycznych. Ustępują jedynie swojemu największemu konkurentowi - Red Bullowi. Odpowiadają również za 92,3% przychodów firmy Monster Beverage Corporation.
  • <b>Miejsce 2. Marlboro</b>
<br><br>
<br><b>Marża</b> 30%
<br><b>Przychody:</b> 19 mld USD
<br><b>Udział w rynku:</b> 42,6%
<br><br>
W USA papierosy Marlboro są sprzedawane przez koncern Altria Group, a na świecie dystrybucją zajmuje się Philip Morris International. Zgodnie z wyliczeniami firmy BrandZ, Marlboro to siódma najbardziej wartościowa marka na świecie.
  • <b>Miejsce 1. iPhone 5</b>
<br><br>
<br><b>Marża</b> 40%
<br><b>Przychody:</b>  80,5 mld USD
<br><b>Udział w rynku:</b> 20,9%
<br><br>
iPhone, to zdecydowanie najbardziej dochodowy produkt w historii Apple. W zeszłym roku firma sprzedała ponad 125 milionów urządzeń. Ze 156,5 mld  dolarów sprzedaży produktów Apple'a na świecie w 2012 r. aż 80,5 mld USD przypada właśnie na iPhone'a.
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!