« Powrót do artykułu

Operatorzy komórkowi nie chcą obniżać cen. Boją się konkurencji

Zamieszanie na rynku komórkowym. Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął wczoraj kontrolę operatorów, aby sprawdzić, czy wykonują jego decyzję nakazującą im obniżenie stawek w rozliczeniach hurtowych. 

Wartość rynku telekomunikacyjnych usług głosowych w Polsce

żródło: DGP

Wartość rynku telekomunikacyjnych usług głosowych w Polsce

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • klient plusa(2013-01-08 17:23) Zgłoś naruszenie 00

    PLUS nie przysłał mi faktury za ostatni miesiąc, zapłaciłem przelewem.Kombinowali już od listopada, opłaty za bilingi , jakim prawem. Biling do zbiorczej miesięcznej faktury jest tym samym co paragon fiskalny w sklepie.Do czego to prowadzi, że będziemy płacić nie wiedząc za co płacimy, albo drukować faktury elektroniczne, przecież to jest kolejna podwyżka, tusz do drukarki nie jest za darmo, a obowiązkiem SPRZEDAWCY USŁUGI CZY TOWARU JEST WYSTAWIENIE DOWODU SPRZEDAŻY W TYM PRZYPADKU FAKTURY.to się kwalifikuje do UOKIK, a brak wystawienia i przysłania faktury to podstawa do odstąpienia od umowy, z winy operatora. Nauczyli się za aprobatą naszych wybrańców robić ludzi w konia, i doszło do tego, że telefony-rozmowy mamy w praktycznie wszystkich opcjach droższe niż np: w Niemczech.Mój nr mają jak w banku, niebawem ich pożegnam i radzę wszystkim, z którymi próbują lecieć jak ,, z dzieciakami,, uczynić to samo, jeszcze beda nas szukać!

    Odpowiedz
  • koss(2013-01-08 19:10) Zgłoś naruszenie 00

    ...
    pani Aniu tęsknimy za panią..
    to "słońce Peru" nas chce wykończyć

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!