Nadawcy i wydawcy zaostrzają rywalizację o rynek internetowej telewizji. Najwięksi gracze – Ipla i Onet – znaleźli nowy sposób na przyciągnięcie widza i wzmocnienie pozycji na rynku, na którym reklamodawcy wydadzą w tym roku 90 mln zł – to poszerzenie oferty sportowej.
żródło: DGP
Przychody serwisów wideo w sieci
Przybymir(2012-08-27 13:10) Zgłoś naruszenie 00
Osobiście korzystam z IplaSport. Teraz kiedy dorzucona będzie jeszcze do tego ekstraklasa, Ipla zyska wielu widzów. Siatkówka, F1 to co mnie najbardziej interesuje, więc nie zamienię Ipli na nic innego. A wciąż się rozwija, więc przyszłość rysuje się jeszcze lepiej.
Odpowiedzkessiakoff(2012-08-28 22:42) Zgłoś naruszenie 00
Jak na mnie, ipla pod skrzydłami CP się w bvardzo dobrym kierunku rozwinęła. Sportu jest dużo i transmisje idą w dobrych kierunkach, są różne dyscypliny, więc nie ma mowy o monotonii. Ipla jest teraz bardzo ok.
Odpowiedz