« Powrót do artykułu

Ostra konkurencja w biznesie bezprzewodowym podcina zyski Vivendi

Francuski koncern Vivendi stracił w czwartek prawie 9,4 proc. po zapowiedzi spadku zysków firmy w 2013 roku. Powodem kłopotów medialnego giganta jest rosnąca konkurencja dla SFR, operatora telefonii bezprzewodowej nad Sekwaną, którego Vivendi wykupiło w zeszłym roku za 7,95 mld euro.

Jean-Bernard Levy, prezes koncernu medialnego Vivendi

żródło: Bloomberg

Jean-Bernard Levy, prezes koncernu medialnego Vivendi

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!