« Powrót do artykułu

Zmiana produktu i sprzedawania go w starym opakowaniu narusza zbiorowe interesy konsumentów [WYWIAD]

Zamieszczanie na opakowaniach papierosów informacji o nowej formule nie może być uznane za przekazanie rzetelnej informacji o produkcie, gdyż klient może pozostawać w błędnym przekonaniu, że kupuje papierosy mentolowe z inną, zmienioną formułą, a nie zwykłe papierosy.

Papierosy

żródło: ShutterStock

Zachowanie producentów papierosów można porównać do sytuacji, w której producent samochodów w modelu od lat znanym klientom jako samochód sportowy pod płaszczykiem „nowej formuły” rozpocząłby sprzedaż tego rodzaju auta z dużo słabszym silnikiem, nie informując o tym klientów.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!