« Powrót do artykułu

W kosmetykach czas na hamowanie

W ub. r. Polacy wydali na kosmetyki 24,8 mld zł. To o niemal 4 proc. więcej niż w roku poprzednim. W porównaniu z poprzednim rokiem dynamika nieco się poprawiła – wynika z najnowszego raportu firmy badawczej PMR. Ale nie dogoniła nominalnego wzrostu gospodarki. Danych za cały 2019 r. jeszcze nie ma. W czterech kwartałach kończących się we wrześniu ub.r. nominalny wzrost PKB wyniósł 7 proc.

drogeria kosmetyki

żródło: ShutterStock

Wbrew przewidywaniom motorem napędowym dla rynku nie okazała się sprzedaż internetowa.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!