« Powrót do artykułu

Kapiszewski: Właź na ring, narysuj mapę i nie nabij sobie guza

Jeśli prowadzisz globalną firmę, nie masz wyjścia – musisz dostosować się do lokalnych gustów. To dlatego menu japońskiego McDonaldsa różni się od polskiego, a prowadzący rodzimą firmę bieliźniarską biznesmen powiedział mi kiedyś, że na rynek rosyjski wysyła te same modele, co nad Wisłę, tyle że ze znacznie większą ilością srebrnych i złotych nici.

Jakub Kapiszewski

żródło: Dziennik Gazeta Prawna

Jakub Kapiszewski

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!