« Powrót do artykułu

NSA dał oręż klientom, którzy walczą z niechcianymi reklamami

Jeśli administrator jest w stanie zidentyfikować danego usługobiorcę, a ten nie życzył sobie takiego profilowania, to przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest zakazane. Tak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny.

Ad Block reklama

żródło: ShutterStock

Ad Block reklama

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Marek Popowicz(2019-09-11 10:05) Zgłoś naruszenie 10

    To wyrok w mojej sprawie. NSA orzekł także na moją korzyść także wobec dwóch banków: Raiffeisen Banku i Aliora. W obu przypadkach dotyczyło to marketingu w serwisie internetowym bankowości elektronicznej. Tu juz nie można mieć wątpliwości, że bank wie z kom ma do czynienia po zalogowaniu się do serwisu. bo ... mogę zlecać operacje finansowe. Cóż, Alior wciąż nie rozumie i wali reklamą w swoim kantorze internetowym - obraża sąd?

    Odpowiedz
  • Prawnik(2019-09-11 11:23) Zgłoś naruszenie 00

    Marek, podaj do siebie maila ;)

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!