« Powrót do artykułu

Przerwa w dostawie prądu nie usprawiedliwia braku cen

Ceny produktów z różnych powodów często się zmieniają. Powoduje to konieczność częstych zmian cen na półkach. Umieszczenie odpowiedniej liczby kartoników z cenami staje się czynnością czasochłonną i niekiedy nader problematyczną, zwłaszcza w okresie przerw w dostawie prądu. Co przedsiębiorca ma zrobić, jeśli np. jest awaria prądu i nie może wydrukować nowych cen? Jak może ewentualnie się bronić, gdyby pojawiła się kontrola z Inspekcji Handlowej?

  • Sprzedawca bronił się, że przed kontrolą doszło do przerwy w dostawie energii elektrycznej, na dowód czego przedstawiono zaświadczenie od dostawcy prądu.
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!