« Powrót do artykułu

Szef Ryanaira: Radom? To szalony pomysł

Pieniądze, jakie trzeba zainwestować w radomskie lotnisko, by wybudować je niemalże od nowa, będą bardzo duże – twierdzi Michael O’Leary

Michael O’Leary

żródło: ShutterStock

Modlin istnieje, obsługuje 3 mln pasażerów rocznie, a ta liczba może wzrosnąć do 6 mln. Nie ma problemów prawnych, spółka PPL rozpowszechnia kłamstwa.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Obserwator(2018-09-07 11:24) Zgłoś naruszenie 10

    Po wybudowaniu zachodniej obwodnicy Łodzi (S14) i tunelu kolejowego między Łodzią Fabryczną i Kaliską czas dojazdu z Warszawy do lotniska w Łodzi (Lublinek w pobliżu S14 i stacji Łódź Kaliska)będzie krótszy niż z Warszawy na lotnisko w Radomiu. Lotnisko w Łodzi bez żadnych inwestycji może od jutra znacznie zwiększyć ruch samolotów, bo ma odpowiedni dla B-737 i A320 pas oraz wystarczającą na najbliższe parę lat przepustowość terminala.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!