« Powrót do artykułu

Nie każda decyzja ma charakter ekonomiczny? Ideologia także ma swoją cenę

Jedni lewicowe, inni prawicowe. Zdarza się, że przedsiębiorcy promują nie tylko swoje produkty, lecz także swoje poglądy. Ideologia w biznesie ma jednak swoją cenę.

Howard Schultz, Starbucks

autor: Andrew Harrerżródło: Bloomberg

Wprowadzona w 2015 r. kampania Starbucksa „Race Together” okazała się marketingowym niewypałem. Na zdjęciu ówczesny szef firmy Howard Schultz

statystyki

Komentarze (1)

  • prawnik(2018-07-01 08:29) Zgłoś naruszenie 01

    Ideologia w Polsce kosztuje ok 25 mld zł rocznie na 500+. A może to nie ideologia, tylko pragmatyzm? Kupienie głosów za pożyczone w światowych bankach pieniądze. I obliczanie, że spłata i bankructwo Polski wypadnie nie za kadencji pożyczających. Takie myślenie: a po nas choćby potop. Że przez 1000 lat będą wspominać w podręcznikach w towarzystwie Bolesława Rogatki, Konrada Mazowieckiego, posła Sicińskiego z Upity? Nic nie szkodzi! Dziś jest bal!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!