« Powrót do artykułu

May carry, czyli internet jest jakiś inny [OPINIA]

Rozprowadzanie programów telewizyjnych w internecie podlega tym samym zasadom, co emisja tradycyjna – z nadajników naziemnych, w sieciach kablowych czy na platformach cyfrowych. Tak uznała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, odnosząc się do sporu o regułę must carry/must offer, toczonego między nadawcami telewizyjnymi a operatorami internetowych serwisów wideo.

Elżbieta Rutkowska

autor: Wojtek Gorskiżródło: Dziennik Gazeta Prawna/Inne

Elżbieta Rutkowska

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!