« Powrót do artykułu

Klient banku musi wiedzieć o podwyżkach opłat i prowizji

Trzy kolejne banki będą musiały zrekompensować swoim klientom nieprawidłowe informowanie o podwyżkach opłat i prowizji. Jak szacuje UOKiK, całkowity koszt operacji może wynieść nawet 80 mln zł.

Złoty banknoty

żródło: ShutterStock

Co więcej, banki formalnie nie dostarczały swoim klientom informacji o zmianach warunków umowy, lecz tylko je udostępniały w serwisie internetowym (nie wysyłały im dodatkowo np. SMS-ów w tej sprawie).

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!