Jakość obsługi w bankach do poprawy. Karta kredytowa – na co warto zwrócić uwagę?

09.11.2016, 08:30; Aktualizacja: 09.11.2016, 09:46
konsument, umowa, kobieta

Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 6 etapów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie.źródło: ShutterStock

Od lipca do października br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 i 4 edycji Instytucji roku 2016 zbadali poziom jakości obsługi klienta w placówkach. W tej łączonej edycji w bankach eksperci byli zainteresowani kartą kredytową, jej działaniem oraz opłatami jakie mogą się pojawić.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane