Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB.

W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, najbardziej inspirującej konferencji w obszarze marketingu internetowego w Polsce. Tegoroczne wydarzenie organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska odbywa się pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. O trendach i działaniach, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką opowie kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.

Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni keynote speakerzy: Brian Solis, Randall Rothenberg, CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn, VP EMEA Facebook, Steve King, CEO Publicis Media i Nikki Mendonça, EMEA President OMD. Wśród prelegentów znaleźli się również przedstawiciele polskich agencji, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas zeszłorocznego Forum IAB. Są to: Yuri Drabent, Creative Director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz, Data & Analytics Officer SMG Polska.

W drugim dniu konferencji, uczestnicy będą uczestniczyli w konferencjach dotyczących zagadnień:
• Omnichannel,
• Customer Journey,
• Design Thinking & Innovation,
• Badania & Insights,
• Technologii w służbie użytkownika.




Pełen program Forum IAB 2016 znajduje się pod adresem: http://bit.ly/agenda_Forum