InPost ogłosił partnerstwo z eBay w Wielkiej Brytanii. Oznacza to dostęp do 2 500 Paczkomatów dla sprzedawców i klientów eBay. Dodatkowo 250 Paczkomatów InPost zostanie opatrzonych wspólną z eBay identyfikacją wizualną, podała spółka.

Paczkomaty InPost w Wielkiej Brytanii to sieć ponad 2 500 urządzeń, które są dostępne w dogodnych lokalizacjach - takich jak dworce kolejowe, stacje benzynowe i supermarkety, w tym Tesco, Morrisons oraz Lidl. InPost zamierza poszerzyć własną sieć do około 3 000 maszyn do końca 2021 roku, a do 10 000 do 2024 roku, podano.

"Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z eBay, aby zapewnić e-sprzedawcom dostęp do wygodnej, elastycznej i oszczędzającej czas opcji dostawy. To dopiero pierwszy krok - InPost nieustannie dostarcza nowe i wyjątkowe usługi, które firmy takie jak eBay mogą wykorzystać do zwiększenia komfortu kupujących i sprzedających. Platformy, takie jak eBay, oferują ważny strumień przychodów dla wielu przedsiębiorców i sprzedawców - a nasze partnerstwo zapewni im szybkie i wygodne dostawy" - powiedział CEO InPost UK Jason Tavaria, cytowany w komunikacie.

"W eBay jesteśmy zobowiązani do zapewnienia odpowiednich narzędzi i dźwigni, które pomogą naszym sprzedawcom w rozwoju. Nasza współpraca z InPost gwarantuje, że sprzedawcy mają większy wybór w zakresie dostępnych dla nich opcji dostawy - co z kolei może zaoszczędzić czas i pieniądze" - dodał GM w eBay UK Murray Lambell.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W 2020 roku InPost obsłużył 249 mln przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów, współpracując z ponad 26 000 e-sprzedawców. Aplikacja mobilna spółki - InPost Mobile ma ponad 6 mln aktywnych użytkowników. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.