W niedzielę na oficjalnym profilu nC+ w portalu Facebook pojawił się enigmatyczny komunikat, który może (choć wcale nie musi) sugerować zmianę oferty nowej platformy. Tymczasem konkurenci zwietrzyli swoją okazję i przygotowują nowe pakiety dla niezadowolonych klientów n-ki i Cyfry+.

Triumf rozczarowanych?

„Prosimy o kilka dni cierpliwości. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami, które przedstawimy w nadchodzącym tygodniu” – czytamy na facebookowym profilu nC+. Niestety poza tym dość niejednoznacznym komunikatem nie znamy żadnych szczegółów dotyczących najbliższych planów platformy. Być może to zapowiedź większych zmian, a może kolejna zasłona dymna będąca kontynuacją dość osobliwej strategii komunikacyjnej nC+

Pierwsze światełko w tunelu już się pojawiło. Wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy transmitowane przez nC+ będą dostępne już dla abonentów najtańszego pakietu premium – Canal+ Silver. Wielbiciele polskiej piłki będą mogli je oglądać na kanałach Canal+ Family oraz nSport HD. Bez zmian spotkania Ekstraklasy będą również transmitowane na antenie Polsatu Sport oraz Eurosportu 2.

Konkurencja nie śpi

Zamieszanie wokół nC+ starają się wykorzystać konkurenci – Cyfrowy Polsat, UPC, oraz Netia. Platforma Dominika Libickiego wystartowała z nową kampanią markowaną hasłem: „Najtańszy na rynku pakiet z kanałami premium - HBO i Cinemax”. Cena – 79,90 zł. UPC zachęca natomiast do darmowego testowania usługi telewizji cyfrowej przez 14 dni. Operator obniżył również o 20 zł cenę dwóch popularnych pakietów Select Extra HD i Max Extra HD. Teraz kosztują one odpowiednio 74 i 87 zł.

Swoją szanse zwietrzyła również Netia, która przygotowała ofertę: „specjalnie dla klientów niezadowolonych ze swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji”. Jedną z największych ciekawostek w ofercie Netii jest fakt, że „zakup HBO HD z HBO GO jest możliwy nawet bez zakupu usługi płatnej TV”.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51 proc. udziałów w nowo powstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32 proc. jest TVN, a 17 proc. zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.