Food Network popularny na całym świecie kanał kulinarny i o tematyce lifestyle, którego twórcą jest Scripps Networks Interactive, pojawił się od czwartku w ofercie Cyfrowego Polsatu – podaje portal advanced-televison.com.

W Polsce kanał ten nazywa się Polsat Food i dociera przez 24 godziny do 3,5-milionowej widowni abonentów Cyfrowego Polsatu. Kanał znajduje się w podstawowym pakiecie abonenckim, pod pozycją nr 24, jest dostępny w polskiej i anielskiej wersji językowej.

Food Network powstał w 1993 roku w USA, gdzie posiada ponad 90 mln odbiorców. Kanał wystartował za granicą w 2009 roku od Wielkiej Brytanii. W rok później pojawił się także w ofertach operatorów w Azji. W ostatnich kilku miesiącach kanał debiutował m.in. na Łotwie, Cyprze, w Gruzji, Rumunii i Serbii.

W ramówce znajdą się najpopularniejsze serie Food Network: Bosonoga Contessa, Kulinarne podróże z Guyem Fierim, Kuchnia włoska na co dzień, Jedzenie od kuchni oraz Kuchenne wyzwania.