Wojna reklamowa producentów aut w Europie

autor: T.B.20.11.2012, 13:22; Aktualizacja: 20.11.2012, 13:37
Opel stosuje  bardzo realne zachęty. Nabywca samochodu może w każdej chwili go zwrócić, jeśli nie jest z auta zadowolony i nie przejechał więcej niż 3000 km.

Opel stosuje bardzo realne zachęty. Nabywca samochodu może w każdej chwili go zwrócić, jeśli nie jest z auta zadowolony i nie przejechał więcej niż 3000 km.źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: KEVIN LEE

Chociaż wydatki na reklamę w Europie mocno spadają, przemysł samochodowy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Hiszpanii – a więc na największych rynkach motoryzacyjnych kontynentu- zwiększył je w tym roku średnio o 3,9 proc.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Bloomberg
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane