Sieć Alma szuka nowych, wymagających klientów. Otworzyła w Warszawie przy najdroższej ulicy Polski – Nowy Świat, market Fodd&Joy, oferujący ekskluzywne produkty pod marką sieci. Liczy, że przyciągnie kupujących atrakcyjnymi, zdecydowanie niższymi cenami niż w innych delikatesach.

Sklep Food&Joy ma 180 mkw. powierzchni sprzedażowej, zlokalizowany jest w Warszawie na Nowym Świecie 7, w bliskim sąsiedztwie giełdy oraz Placu Trzech Krzyży w Warszawie.

Znajdują się w nim przede wszystkim produkty sygnowane marką własną sieci Alma - Food&Joy - wędliny, przetwory owocowe i warzywne, napoje, makarony, sosy, dania gotowe etc. Oferta uzupełniona jest o świeże pieczywo, wybór serów i wędlin importowanych.

W asortymencie marki są zarówno polskie produkty, jak i te pochodzące z kuchni europejskiej. - Produkty Food&Joy mają bardzo atrakcyjne ceny, są one od kilkunastu do kilkudziesięciu procent niższe niż produktów liderów w danych kategoriach.

- Pierwszy sklep Food&Joy to sklep modelowy, zainspirowany rozwiązaniami z zachodniej Europy, gdzie najlepsze marki mają swoje pokazowe sklepy przy głównych ulicach. To punkt wyjścia do otwierania kolejnych sklepów typu convenience, o czym będziemy na bieżąco informować w 2013 r. - mówi portalowi dla handlu.pl, Justyna Zajączkowska, PR manager marki Food&Joy.