Zakłady Ursus, znane dotychczas z produkcji traktorów, rozpoczęły nową działalność - wypościły na rynek ...napój energetyczny „Ursus Energetic”. Napój, konkurujący z Tigerem czy Red Bullem, jest skierowany do rolników i ma pomóc w reklamie traktorów.

Ursus i możesz więcej - tak brzmi slogan nowego napoju energetycznego firmowanego przez producenta ciągników rolniczych. Pierwszy energetyk wypuszczony na rynek został opatrzony napisem legendarnego modelu Ursus C-360. - Napój posiada klasyczny smak napoju energetycznego, ale najważniejsze jest to, że wraz z puszką dostaniecie 100 proc. Polish Agro Power - zachęca producent napoju.

Napój energetyczny z Ursusa dostępny jest w sprzedaży od kwietnia tego roku. - Zaczęło się od tego, że nasz produkt rozdawaliśmy na targach rolniczych w ubiegłym roku. Napój tak się spodobał klientom, że dzwonili do nas i pytali, gdzie można go kupić. Widząc duże zainteresowanie, po przeprowadzeniu badań rynkowych podjęliśmy decyzje o wprowadzeniu napoju energetycznego pod marką Ursus - powiedział portalowi gazeta. pl Karol Zarajczyk, wiceprezes spółki Ursus SA.

Producent nie ukrywa, że Ursus Energetic ma przede wszystkim wzmocnić i poprawić wizerunek spółki. - Chcieliśmy pokazać, że Ursus nadąża za upływającym czasem. Napój ma odświeżyć wizerunek marki, a także zachęcić klientów do odwiedzania naszej strony, na której znajdą wszystkie informacje dotyczące maszyn i urządzeń będących w ofercie spółki - dodaje Zarajczyk.