Branża ubezpieczeniowa zaczyna interesować się alternatywnymi sposobami dotarcia do klientów i zwiększania sprzedaży, pisze "Puls Biznesu".

Być może już wkrótce rynkowym standardem stanie się ubezpieczenie mieszkania przy okazji płacenia rachunku za energię elektryczną, gaz czy wodę.

W sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem firm energetycznych czy użyteczności publicznej pionierem może być Link4 - lider rynku direct w Polsce, który szuka możliwości rozwoju poza internetem i telefonem.

- Jeszcze w tym półroczu spodziewamy się podpisania pierwszych umów o sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem firm z segmentu utilities, zapowiedział Igor Rusinowski, członek zarządu Link4. Wprawdzie nie chciał ujawnić w których firmach mogą pojawić się polisy Link4, ale potwierdził, że towarzystwo jest mocno zainteresowane rozwojem dystrybucji produktów w tym kanale. W grę wchodzi nie tylko branża energetyczna, ale także dostawcy ciepła, wody, a nawet firmy odbierające odpady.