W lipcu w hiper- i supermarketach na terenie całej Polski pojawił się z dawna wyczekiwany kultowy napój o wyjątkowym smaku, na którego powrót na sklepowe półki z niecierpliwością czekali zarówno miłośnicy pamiętający Frugo sprzed lat, jak i nowi konsumenci zaciekawieni jego legendą. Frugo dostępne jest w czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym.

Nowe Frugo oparte zostało na tych samych, co przed laty recepturach, pieczołowicie odtworzonych przez obecnego właściciela marki, firmę FoodCare. Warto podkreślić, iż cechą najsilniej wyróżniającą Frugo spośród innych dostępnych na rynku napojów jest jego naturalność. Wszystkie smaki Frugo uzyskano z soków, przecierów i koncentratów owocowych, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów.

Również oryginalne kolory Frugo to efekt zastosowanych w poszczególnych napojach owoców bazowych: ciemnych winogron, czarnych porzeczek i wiśni w czarnym Frugo, kiwi w zielonym, pomarańczy i passiflory w pomarańczowym oraz różowych grapefruitów w napoju różowym.

„Mocno owocowe Frugo, które oddajemy naszym konsumentom to wyjątkowe i niepowtarzalne smaki, których do tej pory nie było na rynku. To drzemiąca w naturze i w owocach siła, połączona z czystą radością oraz nieograniczoną swobodą i wolnością. To produkt naprawdę dopięty na ostatni guzik. No to co? No to Frugo!” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Napoje Frugo wyróżnia dodatek owoców egzotycznych. W czarnym Frugo dominuje aromat słodkich i orzeźwiających jednocześnie „smoczych owoców” pitahaya. Powstają one z dużych, intensywnie pachnących kwiatów zakwitających wyłącznie nocą na wspinających się po skałach i drzewach kaktusach. Nic dziwnego, że tak egzotyczny owoc dał początek oryginalnemu i niepowtarzalnemu napojowi, jakim jest tajemniczo czarne Frugo. Odrobinę szaleństwa do zielonego Frugo wnosi egzotyczne lulo. Ten uprawiany w Andach owoc ceniony jest dla swoich wyjątkowo słodkich i niezwykle soczystych owoców, nazywanych przez Indian małą pomarańczą. We Frugo pomarańczowym kusi passiflora, owoc, który dzięki niezwykłemu połączeniu egzotycznego aromatu i orzeźwiającego, słodko-kwaśnego smaku sam w sobie stanowi prawdziwy koktajl smaków. Z kolei w różowym Frugo goryczkę grapefruita łamią egzotyczne grosse lucuma, subtropikalne owoce rodem z Ameryki Południowej, bardzo odżywcze, lekko słodkie i mocno orzeźwiające.

Frugo dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml, której wyjątkowy kształt doskonale pamiętamy sprzed lat z równie kultową klikającą nakrętką. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.