Toshiba wkracza na szybko rozwijający się rynek tabletów z gadżetem o nazwie Thrive. Japoński producent elektroniki wycenił swój model na 429 dolarów, czyli taniej niż podstawowy model tabletu iPad2 koncernu Apple.

Japoński tablet ma aplikację Wi-Fi i jest skierowany głownie do konsumentów, którzy zamierzają używać urządzenie w domu. Najnowszy wyrób Toshiby pojawi się w sprzedaży na amerykańskim rynku 10 lipca – relacjonuje serwis BBC.

Sukces odniesiony przez iPad Apple’a zachęcił wielu producentów komputerów I elektroniki użytkowej do wkroczenia na ten nowy segment. Samsung przedstawił swój tablet Galaxy, a Sony zapowiedziało wprowadzenie na rynek dwóch modeli.

Jak na razie żaden z nowicjuszy nie był w stanie dokonac istotnej wyrwy w udziale rynku opanowanego przez Apple. Toshiba jednak twierdzi, że stopniowo rośnie popyt na wyroby konkurencyjne w stosunku do IPada. „Istnieje rynek konsumentów, którzy chcą kupować produkty nie podchodzące od Apple’ – twierdzi Jeff Barney z Toshiba America.

Film