Liczba klientów Play, czwartej co do wielkości sieci komórkowej, wzrosła w ubiegłym roku o 50 proc., do 5,16 mln.
W takim samym tempie, do 2 mld zł, urosły też przychody. – Daje nam to 11-proc. udział w rynku usług mobilnych – mówi Jorgen Bang-Jensen, prezes P4, operatora sieci Play.
Play był najchętniej wybierany przez klientów przenoszących w 2010 roku numery do innych sieci. Zyskał w ten sposób ponad 500 tys. osób, co daje mu 65 proc. w grupie zmieniającej operatora.
Przychody spółki wzrosły blisko o 50 proc., do 2 mld zł. EBITDA, czyli zysk operacyjny przed odliczeniem amortyzacji, wyniósł 419 mln zł. Spółka nie podała wyniku netto.
Operator zamierza rozbudowywać sieć HSPA+ na 60 proc. terytorium kraju. W drugim kwartale tego roku da to dostęp do mobilnego internetu 80 proc. populacji.