W 2010 r. firma przewiozła 376,7 tys. pasażerów, 72 tys. samochodów osobowych oraz 76,2 tys. jednostek frachtowych. To wyniki lepsze niż w 2009 r., odpowiednio o 7,5 proc., 11 proc. i 15 proc.

Przedstawiciele spółki twierdzą, że tak dobre dane to efekt wyraźnego ożywienia na rynku pasażerskim, samochodowym i frachtowym. Marek Kiersnowski, dyrektor zarządzający Stena Line Polska, zapowiada, że w 2011 r. wprowadzi do obsługi linii nowy prom: Stena Spirit. – Jednostka umożliwi nam jeszcze dynamiczniejszy wzrost przewozów, a także rozwój oferty turystycznej – mówi Marek Kiersnowski. Obecnie na linii pływają dwa statki: Stena Vision oraz Stena Baltica. Pierwszy z nich może zabrać na pokład 1,8 tys. pasażerów oraz 600 samochodów osobowych; drugi 1,2 tys. osób oraz 410 aut.