Tablet Smasung Galaxy, który stanowi najnowsze wyzwanie dla iPada koncernu Apple, jest już dostępny w Ameryce u czterech operatorów. Do firm Verizon, T-Mobile i Sprint dołączył właśnie AT&T.

AT&T oferuje południowokoreański tablet za 649 dolarów, a nabywcy nie muszą podpisywać żadnej umowy, żeby stać się właścicielami multimedialnego gadżetu – podaje serwis „Christian Science Monitor”. Równocześnie operator zapewnia najtańszy miesięczny abonament, który wynosi 15 dolarów za połączenie 250 MB.
Tymczasem miesięczny abonament w T-Mobile kosztuje 25 dolarów za 200 MB, ale przypadku podpisania przez klienta kontraktu operator sprzedaje Galaxy ze sporym rabatem, bo po 400 dolarów.

Tablet Samsunga zebrał generalnie dobre oceny od specjalistów, mimo siedmiocalowego ekranu, który, zdaniem szefa Apple, Steve Joba. jest zbyt mały dla większości użytkowników. Recenzent “The New York Ti mes” podkreślił, że tablet “ma wspaniały ekran. Reakcja na dotyk jest natychmiastowa i dokładna. Całe urządzenie jest superszybkie i przyjemne w obsłudze”.

Ale rynek tabletów wciąż należy do Apple. W niespełna rok sprzedano 7,3 mln iPadów, a jeden z analityków zasugerował, że w 2011 roku producent zaprezentuje nową wersję gadżetu, iPad2. Firma jak na razie nie komentuje tych spekulacji.