Warta, trzeci na rynku pod względem wielkości ubezpieczyciel majątkowy, wprowadza nową ofertę na polisy komunikacyjne. Nowych klientów chce przyciągnąć atrakcyjnym systemem zniżek.
Towarzystwo, jako pierwsze na rynku, odchodzi od modelu naliczania zniżek za bezszkodową jazdę w tempie 10 proc. na rok. W jego nowej ofercie maksymalna, 60-proc. zniżka na OC i AC będzie naliczana już po trzech latach jazdy bez wypadku. Warunek jest jeden: kierowca musi mieć ukończone 30 lat. Dodatkowo, jeśli ma więcej niż 35 lat, nie musi udokumentować swojej historii ubezpieczenia, by móc dostać na starcie maksymalny upust.
Nowa oferta jest uzupełniona dodatkowymi zniżkami dla rodziców dzieci do lat 12 oraz kierowców, którzy ukończyli 50. rok życia i jeżdżą ponad 10-letnimi autami. W ten sposób Warta chce przyciągnąć do siebie klientów, którzy zaliczają się do grup o najniższej szkodowości. To właśnie one generuje największe zyski w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych.
– Szacujemy, że w Polsce ok. 8,5 mln takich kierowców korzysta bezpiecznie z dróg i do nich głównie adresujemy naszą ofertę – przyznaje Paweł Szczęśniak, dyrektor departamentu rozwoju produktów komunikacyjnych w TUiR Warta.
To pierwsza od dawna tak agresywna oferta Warty, która do tej pory była zaliczana do grona najbardziej konserwatywnych towarzystw.