– Oprócz tanich rozmów klienci dostaną też m.in. możliwość dokonywania mobilnych płatności – mówi „DGP” Rafał Brzoska, prezes Integer.pl, do którego należy InPost. Nowe usługi to efekt przejęcia w czerwcu przez Integer spółki CP Telecom zajmującej się wcześniej obsługą MVNO Carrefour Mova. – Szykujemy reaktywację tej marki wspólnie z Carrefourem. Na przełomie września i października wprowadzamy kolejne nowości w tej sieci – zapowiada.

InPost rozmawia też z innymi sieciami handlowymi zainteresowanymi stworzeniem MVNO pod własną marką. Start kolejnej możliwy jest w lutym przyszłego roku.

Gdy Carrefour uruchomił sieć Mova szybko zdobyła ona około 200 tys. klientów. Rafał Brzoska przyznaje, że w momencie przejęcia miała tylko 10 tys. kart SIM. Szef InPostu szacuje, że do końca roku liczba klientów usług MVNO przekroczyć może 100 tys., a na koniec przyszłego roku – 200 tys.

Notowany na giełdzie Integer pokazał wczoraj wyniki za I półrocze: przychody wzrosły o 67,8 proc. do 94,7 mln zł, a na czysto zarobił 7,4 mln zł (więcej o 34,2 proc.).