statystyki

Allegro tworzy własną tarczę antykryzysową [WYWIAD NPBP]

autor: Elżbieta Rutkowska21.04.2020, 06:00; Aktualizacja: 21.04.2020, 08:07
François Nuyts, prezes Allegro fot. materiały prasowe

François Nuyts, prezes Allegro fot. materiały prasoweźródło: Materiały Prasowe

Cieszę się, gdy obroty rosną dzięki naszym działaniom – a nie cieszę się, gdy rosną z powodu koronawirusa - mówi François Nuytsprezes Allegro.

W czasie epidemii e-commerce świetnie się rozwija.

Nie powiedziałbym, że świetnie, bo obecnie nic nie idzie świetnie. Wszyscy jesteśmy w izolacji. My w tych warunkach staramy się nadal efektywnie prowadzić platformę, którą co miesiąc odwiedza 18 mln Polaków i na której sprzedaje ponad 100 tys. firm. Część z nich – zależnie od kategorii towarów – ucierpiała z powodu epidemii, inne mają więcej zamówień, niż są w stanie płynnie obsłużyć.

NPBP2020

Podsumowując wszystkie kategorie, chyba nie możecie narzekać?

Koronawirus zakłócił zwykłe sezonowe trendy sprzedaży. Na początku epidemii niektóre kategorie – żywność, artykuły pierwszej potrzeby, drobna elektronika czy wyposażenie domowe, rzeczy potrzebne do gotowania – błyskawicznie wzrosły. Obecnie sytuacja się unormowała. To prawda, że obecna sprzedaż jest na dość wysokim poziomie, ale proszę także pamiętać, że wielu sprzedawców z Allegro działa także offline, prowadząc sklepy, które są teraz albo zamknięte, albo mają niewielu klientów. Do tego dochodzą firmy handlujące towarami, które w obliczu zagrożenia koronawirusem są kupowane mniej chętnie.


Pozostało jeszcze 82% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane