W przypadku sklepu z herbatą i herbaciarni lokalizacja jest ważna, ale nie tak jak zaangażowanie właściciela w prowadzenie punktu. Fachowa porada zapewni stały napływ klientów i obroty na poziomie 28 tys. zł.
Polska to jeden z większych odbiorców herbaty w Europie. Roczny obrót w tej kategorii w naszym kraju sięga 1,3 mld zł i ciągle rośnie. Może więc warto zastanowić się nad uruchomieniem sklepu z herbatą albo wręcz herbaciarni. Szczególnie że na rynku istnieją już sprawdzone koncepty, z doświadczenia których można skorzystać. Poprzez franczyzę rozwija się m.in. sieć Czas na herbatę.
- Proponujemy otwarcie sklepu firmowego oraz stoiska z herbatą. Ta druga możliwość jest skierowana do osób, które prowadzą już jakąś działalność, na przykład cukiernię - wyjaśnia Marta Głowska z firmy Progressive, rozwijająca sieć Czas na herbatę.