« Powrót do artykułu

Jakość obsługi klienta w banku, telekomie, u ubezpieczyciela. Gdzie jest najlepiej?

Promocja goni promocję, konto za „0”, nielimitowane rozmowy ze wszystkimi, zwrot odsetek, najlepsze ubezpieczenie czy super gadżet – to hasła, z którymi mamy styczność na co dzień. Czy to wystarczy aby pozyskać klienta?

telefon, usługi, konsument

żródło: ShutterStock

W bankach pozycję lidera utrzymuje ING Bank Śląski, którego wyniki są zbliżone do siebie w każdej edycji badania. W ostatniej edycji badania zajęli 3 pozycję ale tutaj różnica pomiędzy 1 miejscem jest już niewielka (1,8%).

statystyki

Komentarze (1)

  • StAAbrA(2015-09-07 08:44) Zgłoś naruszenie 00

    Najlepiej jest w Millennium i Raiffeisen-Polbank .
    Tam nie ukrywają , że kradną - kradną z POdNiesiołym czółkiem .
    Inne , nie wymienione , a równie złodziejskie banki niech same troszczą się o swój złodziejski PR .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Reklama