Marka Polska jest cenniejsza niż Norwegia i Zjednoczone Emiraty Arabskie

Z opublikowanego raportu najcenniejszych marek wśród państw "Brand Finance Nation Brands 2014" wynika, że wartość naszego kraju jako marki wzrosła o 20 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Mimo wszystko nadal zajmujemy to samo miejsce co w 2013 r.. W zestawieniu 100 najcenniejszych państw-marek Polska wyprzedza takie kraje jak Finlandia, Dania czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Warszawa

żródło: ShutterStock

20. Polska - 602 mld $

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (3)

  • jurek8(2014-12-12 15:00) Zgłoś naruszenie 00

    Marka Polska cenniejsza - co za niedorzeczność!!! Kto i jakimi kryteriami się kierował ustalając ten ranking. W każdym, powtarzam w KAŻDYM możliwym parametrze jesteśmy gorsi od przedstawionej Norwegi i ZEA oraz innych krajów, które nie pojawiły się w zestawieniu, np. Dania, Finlandia. No chyba że wynik, który został podany należy podzielić przez liczbę ludności - to wtedy spadamy gdzieś pod 80 miejsce.

    Odpowiedz
  • cvvc(2014-12-12 17:11) Zgłoś naruszenie 00

    No co, zrobili sobie biuro i publikują jakieś rankingi. Kto da więcej ten jest wyżej.

    Odpowiedz
  • pytam(2014-12-12 19:20) Zgłoś naruszenie 00

    Do jurek8 - jakie masz podstawy, żeby tak twierdzic ?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Reklama