Zakupy 2.0: nowe technologie zmieniają sposób kupowania

Zakupy w epoce szybkiego Internetu, dostępnego w każdym miejscu i o każdej porze dzięki przenośnym urządzeniom noszonym w kieszeni, zmieniają zachowania nas, klientów, a sprzedawców zmuszają do podążania za naszymi portfelami wszędzie tam, gdzie klikamy "kupuję". Zobacz, czy robisz zakupy, stosując showroomingu, przez co wywołujesz efekt ROPO.

telefon, komórka, smartfon, komputer, laptop

żródło: ShutterStock

Smartfony, tablety...

Tablety, smartfony, aplikacje i fotokody, a do tego coraz powszechniejszy i szybszy Internet, powodują, że klienci już niemal w każdej chwili mogą sprawdzić dowolny produkt pod kątem ceny, opinii i komentarzy wśród innych kupujących.

Uzbrojony w wyszukiwarki i porównywarki w niepozornym smartfonie klient, nie kupuje pod wpływem porad sprzedawcy w sklepie – kupuje pod wpływem tego, co znajdzie na temat danego produktu w sieci. Nowe technologie wyraźnie zmieniają oblicze handlu.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Reklama