« Powrót do artykułu

Pierwszy taki mundial online. Internet awansował do wyższej ligi

Telewizyjny rekord oglądalności podczas turnieju już raczej nie padnie. Za to internet dzięki piłkarzom awansował do wyższej ligi.

telewizor, pilot, Smart TV, telewizja

żródło: ShutterStock

Zainteresowanie widzów przekłada się na przychody reklamowe. Na tym polu roz dźwięk między tradycyjną telewizją a internetem pozostaje ogromny – ze względu na niskie ceny reklam w tym drugim medium. O ile ze sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu przy meczach w telewizji nadawca publiczny uzyskał już 64,5 mln zł, o tyle przychody online wyniosły 2,9 mln zł.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!