« Powrót do artykułu

Biedronki rozwijają skrzydła. Dyskonty w Polsce mają się coraz lepiej

Dyskonty wróciły na ścieżkę dynamicznego wzrostu. W 2017 r. powstało 150 nowych tego rodzaju sklepów w Polsce, najwięcej od trzech lat

żródło: Dziennik Gazeta Prawna

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Ofryn(2018-07-13 12:39) Zgłoś naruszenie 00

    Po rozwoju zachodnich dyscontów widać że polskiemu biznesowi brak kapitału i warunki dla biznesu w Polsce są trudniejsze dla Polaków .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!