statystyki

Dyskonty coraz silniejszą konkurencją dla drogerii i marketów

autor: Patrycja Otto18.10.2016, 08:20; Aktualizacja: 18.10.2016, 10:27
21 mld zł wynosi wartość polskiego rynku drogeryjnego

21 mld zł wynosi wartość polskiego rynku drogeryjnegoźródło: ShutterStock

 Produkty oferowane pod logo sieci cieszą się coraz większym zaufaniem klientów. To istotny trend na naszym rynku

Reklama


Z 46-proc. udziałem wartym ponad 21 mld zł na polskim rynku drogerie są wciąż miejscem, gdzie najczęściej kupujemy kosmetyki. Drugą lokatę zajmują hipermarkety, w których zaopatruje się w tego rodzaju produkty 25 proc. Polaków. Udział dyskontów sięga obecnie 10,5 proc. Dla porównania w 2010 r. było to 6 proc. – wynika z danych PMR. Co więcej, zdaniem ekspertów najbliższe dwa lata upłyną pod znakiem dalszego podboju rynku przez dyskonty, ponieważ produkty oferowane pod logo sieci cieszą się coraz większym zaufaniem klientów. Na przykład w Lidlu od stycznia 2016 r. tego typu oferta zwiększyła się o prawie 30 proc.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama