statystyki

Producent auta musi podać cenę końcową

autor: Elżbieta Dominik09.08.2016, 08:44; Aktualizacja: 09.08.2016, 10:23
Przemysław Rybicki radca prawny, Affre i Wspólnicy

Przemysław Rybicki radca prawny, Affre i Wspólnicyźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Powinna ona uwzględniać także koszty dostawy pojazdu od producenta do sprzedawcy, jeżeli ta opłata obciąża nabywcę. Dotyczy to także kwoty podanej w reklamie, o ile konsument postrzega ją jako ofertę

Reklama


Koszty przemieszczenia pojazdu od producenta do sprzedawcy, które obciążają konsumenta, powinny być uwzględnione w reklamie dotyczącej ceny tego pojazdu, o ile ta reklama stanowi ofertę sprzedaży. Oferta powinna zawierać cenę końcową z uwzględnieniem wszystkich koniecznych i przewidywalnych elementów ceny – wynika z wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w sprawie C-476/14 Citroën Commerce.


Pozostało jeszcze 90% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama