statystyki

Jak sponsorować Nagrodę Nobla

autor: Jakub Kapiszewski07.03.2016, 07:28; Aktualizacja: 07.03.2016, 09:03

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Edukacja to popularny wybór dla firm inwestujących w społeczną odpowiedzialność biznesu, bo często dobrze się wpisuje w charakter działalności przedsiębiorstw. I opłaca się nie tylko z powodów wizerunkowych.

reklama


reklama


Instytucje finansowe prowadzące programy popularyzujące oszczędzanie czy działanie rynków finansowych; firmy z branży IT propagujące wybór kierunków ścisłych na studiach; przedsiębiorstwa produkcyjne organizujące z lokalnymi władzami kierunki w szkołach zawodowych, które pozwolą zdobyć młodym ludziom wykształcenie, na które jest zapotrzebowanie w regionie – biznes coraz częściej rozumie, że działania edukacyjne doskonale wpisują się w profil przedsiębiorstwa i stanowią doskonały element strategii CSR.


Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub wykup dostęp
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

reklama