statystyki

Branża reklamowa podsumowała rok: Największe wzrosty notuje internet

autor: Barbara Sowa18.02.2016, 07:33; Aktualizacja: 18.02.2016, 17:44
Rynek reklamy w Polsce w 2015 roku

Rynek reklamy w Polsce w 2015 rokuźródło: Dziennik Gazeta Prawna

Branża podsumowała rok. Cieszy się z programu „Rodzina 500+”, martwią ją nowe podatki i zmiany w mediach publicznych

Reklama


Reklama


Jak wynika z raportu SMG Polska, w 2015 r. rynek wzrósł o 4,5 proc., to jest o 326,1 mln zł. To znacznie więcej, niż prognozowano. – Czwarty kwartał przerósł wszelkie oczekiwania. Eksplodowała branża dóbr szybko zbywalnych, wzrosły inwestycje w radio, internet i telewizję – wylicza w rozmowie z DGP Piotr Piętka, prezes Starcom MediaVest Group. Analitycy tego domu mediowego szacują wartość polskiego rynku na ponad 7,6 mld zł.


Pozostało jeszcze 85% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

Reklama