statystyki

Właściciel Stadler Rail: Połowa wartości każdego pociągu Flirt dla PKP IC jest z Polski

autor: Konrad Majszyk, Marek Tejchman26.01.2016, 07:37; Aktualizacja: 26.01.2016, 08:44
Będzie konsolidacja na rynku?

Będzie konsolidacja na rynku?źródło: ShutterStock

Co 10. pracownik Stadlera pracuje nad Wisłą – twierdzi Peter Spuhler, właściciel grupy Stadler Rail.

Reklama


Reklama


Na tory wyjechały dwa nabytki PKP Intercity: Flirt produkcji Stadlera i Dart z Pesy. Czym różnią się pańskie pociągi od tamtych?

Flirt jest pojazdem dopracowanym i sprawdzonym. Dostarczyliśmy 1178 składów tego typu do odbiorców w 17 krajach. Parametr dostępności tego taboru wynosi między 99 a 100 proc., co świadczy o wysokiej niezawodności i jest świetnym wynikiem w porównaniu z konkurentami.

Czy podczas ostatnich mrozów PKP Intercity informował o usterkach nowych flirtów?

Mieliśmy pojedyncze przypadki awarii drzwi. Problem został natychmiast rozwiązany. Pociąg pasażerski to złożona konstrukcja, a na początku eksploatacji pojazdów zwykle zdarzają się choroby wieku dziecięcego. Ważne, aby je niezwłocznie eliminować.

2015 r. był dla Stadlera czasem żniw w Polsce?


Pozostało jeszcze 84% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Polecane

Reklama