statystyki

Małe firmy odważnie idą w świat

autor: Patrycja Otto27.10.2015, 07:53; Aktualizacja: 27.10.2015, 10:13

By osiągnąć sukces na obcych rynkach, eksporterzy muszą dobrze przygotować się do zagranicznej ekspansji – podkreślali eksperci V Europejskiego Kongresu MSP w Katowicach.

Reklama


Cały jeden dzień imprezy został poświęcony omówieniu źródeł wsparcia polskich firm na rynkach zagranicznych, przeanalizowaniu przykładów kooperacji między Polską a jej sąsiadami – Czechami i Słowacją, oraz współpracy gospodarczej na linii Europa – Wschód. Jednym z najciekawszych punktów dnia były spotkania B2B i F2F, w których udział wzięli reprezentanci biznesu, m.in. z Czech, Słowacji, Rosji, Austrii i Turcji. W ich trakcie uczestnicy otrzymywali informacje na temat możliwości inwestycyjnych w poszczególnych państwach, praktycznych wskazówek dotyczących kultury organizacyjnej i relacji handlowych.

Zaproszeni eksperci podpowiadali, jak można wesprzeć eksporterów na wczesnych etapach przygotowań do ekspansji. – Informacje dostarczone przez nasz portal pozwalają wybrać firmom najlepszy dla nich rynek oraz znaleźć na nim odbiorców. Dzielimy się również wiedzą na temat sprzedaży zagranicznej w ramach Programu Rozwoju Eksportu – wyjaśnił Robert Antczak, dyrektor departamentu sprzedaży produktów w Banku Zachodnim WBK.


Pozostało jeszcze 44% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama