statystyki

FoodCare idzie na zakupy. Spółka nie chce być kojarzona z walką o prawa do znaku towarowego Tiger

autor: Patrycja Otto10.09.2015, 07:14; Aktualizacja: 10.09.2015, 08:35
Prezes nie ukrywa, że w eksporcie na rynki egzotyczne pomaga mu również pozytywnie postrzegana etykietka marki z Europy

Prezes nie ukrywa, że w eksporcie na rynki egzotyczne pomaga mu również pozytywnie postrzegana etykietka marki z Europyźródło: ShutterStock

Spółka nie chce być już dłużej kojarzona wyłącznie z tym, że toczy walkę o prawa do znaku towarowego Tiger.

Reklama


Obecnie polska firma FoodCare jest właścicielem takich marek jak Gellwe, Fitella, Frugo, Black i 4move. Wkrótce ta paleta może się jednak rozszerzyć. – Otrzymaliśmy wiele propozycji zakupu od producentów wody mineralnej. Wybrałem kilka z nich. Mam nadzieję, że już w przyszłym roku wystartujemy z nową marką – wyjaśnia właściciel Wiesław Włodarski. I dodaje, że firma rozgląda się też za akwizycjami w innych kategoriach towarów.

– Jeśli pojawi się okazja, to ją oczywiście rozważę. Z pewnością jednak nie nastawiamy się na przejmowanie dużych, znanych marek. Mamy doświadczenie w budowaniu brandów. Dla nas istotne jest tylko to, by marka kojarzyła się z wysoką jakością i była perspektywiczna. Dlatego nie zakładamy w budżecie dużych kwot na przejęcia – tłumaczy Włodarski. – Poza tym planujemy nowe odsłony pod marką Frugo. Nasze propozycje to żelki i lody. Kolejne warianty również będą dotyczyły słodyczy – dodaje. FoodCare stawia również na współpracę z celebrytami. Po dobrze ocenionej współpracy z portugalskim trenerem piłkarskim José Mourinho firma szuka twarzy dla marki Gellwe. Kontrakt powinien zostać podpisany w ciągu najbliższych dni.


Pozostało jeszcze 64% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama