statystyki

Smok lekko zwalnia. Czy Chiny pozostaną liderem na rynku motoryzacyjnym?

autor: Damian Furmańczyk04.08.2015, 07:53; Aktualizacja: 04.08.2015, 11:26
Mimo ochłodzenia koniunktury koncerny wciąż budują fabryki i wypuszczają nowe modele

Mimo ochłodzenia koniunktury koncerny wciąż budują fabryki i wypuszczają nowe modeleźródło: ShutterStock

Zadyszka na chińskim motorynku nie jest tylko chwilową oznaką słabości. Roczna sprzedaż może zmaleć po raz pierwszy od 17 lat

Reklama


W 2010 r. Chiny wyprzedziły USA i stały się największym samochodowym rynkiem świata. Po czterech latach stabilizacji w sektorze rozpoczął się prawdziwy kryzys. Państwo Środka z niepokojem śledzi nerwowe ruchy największych koncernów, które z coraz większym pesymizmem szacują tegoroczne wyniki na lokalnym rynku.


Pozostało jeszcze 87% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama